Poprzednie zajęcie

Uspokajająca joga z mamą lub tatą

Następne zajęcie
Odpoczynek i sen Odpoczynek i sen
  • Występy
    Występy
  • duration
    30 min
  • W domu
    W domu
  • years
    3-6 lat
  • heart
    5 / 5

W natłoku informacji i obowiązków dzisiejszego świata joga może być doskonałym sposobem na relaks i przywrócenie harmonii umysłu i ciała. Również dzieciom joga pomaga się skupić i rozciągnąć. Dodatkowo dzieci mogą uprawiać jogę same, kiedy tylko tego chcą.

Uspokajająca joga z mamą lub tatą
Uspokajająca joga z mamą lub tatą

Do tej aktywności potrzebujesz tylko:
- wygodnych ubrań
- maty do ćwiczeń

Oto zalecenia, które należy przeczytać dziecku…

Joga z mamą krok 1

Krok 1: Zacznij od głębokich wdechów, żeby zrelaksować ciało i umysł. Zrób wdech i powoli wydychaj powietrze nosem. Żeby wykonać pozycję drzewa, wyprostuj się, powoli podnieś lewą nogę i oprzyj lewą stopę na prawym kolanie. Podnieś obie ręce nad głowę. Wytrzymaj przez 3 oddechy i powoli opuść ramiona i nogę. Powtórz z drugą nogą.

Joga z mamą krok 2

Krok 2: Aby wykonać pozycję kobry, połóż się na macie na brzuchu i oprzyj dłonie płasko przy barkach. Wyprostuj ręce, powoli podnosząc głowę i klatkę piersiową, wyginając plecy. Powoli zrób głęboki wdech i wydychaj powietrze nosem. Powoli wróć do pozycji początkowej. Powtórz.

Joga - krok 3

Krok 3: Żeby wykonać koci grzbiet, wykonaj na macie klęk podparty: dłonie pod barkami, grzbiet równolegle do podłogi. Powoli wyginaj grzbiet do góry, pozwalając głowie swobodnie opaść. Zrób wdech i wyprostuj kręgosłup do pozycji początkowej.

Joga - krok 4

Krok 4: Zakończ pozycją dziecka. Uklęknij, usiądź na piętach i pochyl głowę i tułów do maty, wyciągając ramiona na macie do przodu. Rozluźnij się przez kilka oddechów.

Nadal masz ochotę na zabawę? Odkryj mnóstwo innych aktywności!